Tuesday, August 17, 2010

Pok Amai-Amai.

Masih buntu dengan persiapan hari raya?


Tak sempat nak bawak anak pergi menjelajah setiap pelosok shopping complex yang ada kedai jual baju bayi dan kanak-kanak berjenama pada harga murah dan patut selain daripada Pasaraya HARI-HARI? 


Serik nak bersesak-sesak sambil mengusung stroller anak, menjinjing beg lampin ditambah pulak dengan rasa hangin terhadap suami yang berjalan jauh sebatu di depan tak perasan si isteri sedang terkulat-kulat di belakang?


Mahu anak kelihatan segak bergaya cantik lagi berseri tanpa perlu berpeluh-peluh mengejar anak keliling kedai semata-mata nak ukur seluar saiz berapa?


Kini, usah gusar lagi.


Terima kasih kepada teknologi internet yang membolehkan kamu membeli-belah keperluan anak-anak hanya di hujung jari. wah, semudah ABC!


Mempersembahkan…

 

button3[7]

http://pok-amaiamai.blogspot.com

 

promo

Baju, kasut, bib, baju tidur, semua pun ada!


Cepat, cepat,

sementara stok masih ada!


Nah, bagi lagi. Kali ni yang kelip-kelip pulak.

 

Photobucket
 

*klik klik, penat aku bubuh ni*


HER : Beriya-iya hah aku promo, dah macam penjual sate :p

3 comments:

  1. waa..da x lame dh due date tue. lebih kurang sebulan je lagi. x sabo nk tgh bb comel =D

    selamat meneran! kekeke. redah je k! jgn pk byk. insyallah Allah akn permudah =)

    ReplyDelete
  2. wah ade blogshop plak skang...ade spesel discount x utk member2? ekeke..gurau je..

    nway, aku doakan smoga ko selamat lahir baby yg cumel nnt..:)

    ReplyDelete
  3. he style has lived much longer than its Abercrombie clothing counterparts from the 1980s; it may be because of its relatively abercrombie Jeans inoffensive style or because people just love Abercrombie Pants animals, but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet Abercrombie Tees sets in a cheetah print. These are common enough that you could even go to a department store and find them, Abercrombie Shorts so you should have no problem finding cheetah printed sheets and blankets if they are what you are looking for. These can be a great accent to a more contemporary home theme Abercrombie Sweaters , though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by.

    ReplyDelete

Tak baik marah-marah, tau. Cepat kedut nanti.